שחזור של גמר המזרח בגרסה השלילית – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

בראש 7 המשחקים שייערכו הלילה יעמוד שחזור של גמר המזרח בו אטלנטה תארח את מילווקי, בזמן ששתיהן נמצאות במאזן שלילי, ובמיוחד אטלנטה נמצאים במומנטום שלילי במיוחד של 6 הפסדים רצופים, רצף שני רק ל-10 של יוסטון שתארח את אלופת המערב הלילה. מעבר לזה, הסטייפלס סנטר ייפתח למשחק המוקדם של הלייקרס וייפתח שוב למשחק המאוחר של הקליפרס, גולדן סטייט יוצאים לשארלוט אחרי 8 משחקי בית רצופים, דוראנט יפגוש את האקסית מאוקלהומה ויוקיץ' יפגוש את הקבוצה שבה הוא נהנה להתעלל מפורטלנד.

22:30 לוס אנג'לס לייקרס (7- 6) – סאן-אנטוניו ספרס (4- 8):

הלייקרס לא מרשימים, אבל המאזן נראה בסדר. ניצחונות בהארכה על שארלוט ומיאמי העניקו ללייקרס מרווח ביטחון, כך שגם ללא לברון הם עם מאזן חיובי. ההגנה שנמצאת ממש באמצע הליגה (מקום 14) היא החלק החיובי יותר של הקבוצה והישג מרשים של ווגל ביחס לסגל השחקנים שלו, אבל זה לא מספיק כשמשחק ההתקפה נראה כמו שהוא נראה כרגע.

מעניין שהספרס דווקא עם נט רייטינג חיובי ועדיפים על הלייקרס סטטיסטית בשני צידי המגרש, אבל בניגוד ללייקרס, שמפסידים בתבוסות ומנצחים משחקים צמודים, הספרס עושים בדיוק הפוך ושומרים על המקום ה-13 במערב ובחירה 6-7 בדראפט נכון לעכשיו. מארי, שממשיך להשתפר, הוא האיש שמוביל את הספרס העונה, ואילו דרק וויט לא מצליח להכניס את עצמו לעניינים.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין ווסטברוק למארי. במפגש הקודם בין הקבוצות ווסטברוק הצליח לנצח בקרב האישי והלייקרס ניצחו במשחק צמוד.

רמת עניין של משחק: B+ – עוד פרק בקומדיית ראס, והפעם בשעה נוחה.

הימור: פרנק ווגל מצליח לעשות משהו במשחקים צמודים, כשהלייקרס עם מאזן 5- 0 במשחקים שנגמרו בהפרש 5 ומטה, לעומת 2- 6 בשאר המשחקים. הלייקרס ב-5.

1:00 אטלנטה הוקס (4- 9) – מילווקי באקס (6- 7):

הקבוצה שהעפילה לגמר המזרח בעונה שעברה פתחה את העונה הנוכחית בצורה רעה מאוד, כאשר הם נושאים עכשיו רצף של 6 הפסדים רצופים והצליחו לרדת למקום ה-13 במזרח. ההתקפה של ההוקס די ממוצעת בינתיים, תוצאה של מיעוט איבודים מול אחוזים נמוכים יחסית, כך שעיקר הבעיה היא בהגנה שמדורגת 28 בליגה. החדשות הטובות הן שהמשחק הבא נגד יריבה במאזן חיובי הוא בעוד שבועיים, כך שיהיה להוקס זמן להתאושש.

אצל האלופה נתקלנו בינתיים בריבוי פציעות קטנות, כאשר מתוך 13 משחקים עד כה העונה, הולידיי החמיץ 6, מידלטון 7, יאניס אחד ולופז לא שיחק מאז משחק פתיחת העונה. מי שמשתלב נהדר במילווקי זה גרייסון אלן עם 15.8 נקודות ב-59.8% אפקטיבי ו-92% מקו העונשין, והוא מצליח לחפות חלקית על המחסור בסקוררים הבכירים האחרים. במילווקי לא מודאגים, ובצדק, אבל כן צריכים לאסוף ניצחונות מפעם לפעם.

המפתח של המשחק הוא טריי יאנג והיכולת שלו נגד ההגנה של מילווקי. הולידיי אמור לשחק ולשמור עליו, ויהיה מעניין לראות איך יאנג יתמודד עם זה בכושר הפחות טוב שלו בינתיים העונה.

רמת עניין של משחק: B- שחזור של גמר המזרח, אבל אפילו עם יותר פצועים ממה שהיה באותה סדרה.

הימור: ההוקס זקוקים לזה יותר ומגיעים פצועים פחות, בזמן שמידלטון ולופז בחוץ אצל מילווקי. אטלנטה ב-8.

2:00 שארלוט הורנטס (7- 7) – גולדן סטייט ווריורס (11- 1):

שארלוט במגמת התאוששות עם שני ניצחונות רצופים, אבל ההגנה עדיין נמצאת בקצה התחתון של הליגה והם נפגשים היום עם הקבוצה שהורידה אותם להכי מעט נקודות העונה, 92 בלבד, במשחק בו הם כלל לא קלעו ב-5 הדקות האחרונות. ברידג'ס קצת נרגע אחרי פתיחת העונה הנהדרת, אך עדיין רושם 21.5 נקודות למשחק ב-51.4% אפקטיביים נאים.

גולדן סטייט סוגרים את רצף משחקי הבית הנוחים יחסית עם הפסד בודד, דווקא במשחק הראשון ברצף הזה נגד ממפיס, והווריורס פתחו פער של שני משחקים לפחות משאר הליגה. כרגע, גולדן סטייט נמצאים במקום הראשון בהגנה, מקום שני בהתקפה, מקום ראשון באחוז האפקטיבי ובטרו שוטינג, מקום ראשון באסיסטים, מקום שני בריבאונדים ומקום ראשון בחטיפות הן רק חלק מהסטטיסטיקות שמראות את הפתיחה הנהדרת של הלוחמים, כמו גם את הלו"ז הנוח יחסית שהם נתקלו בו.

המפתח של המשחק הוא האיבודים של הווריורס, שזו נקודת התורפה העיקרית שלהם העונה. קבוצה כמו שארלוט תדע לנצל את זה במתפרצות.

רמת עניין של משחק: A- – שתי מומלצות צפייה כששארלוט מנסים לחזור למומנטום החיובי של פתיחת העונה, זה שהווריורס עדיין לא יצאו ממנו.

הימור: גם גולדן סטייט צריכים להפסיד לפעמים. שארלוט ב-6.

2:00 יוסטון רוקטס (1- 11) – פיניקס סאנס (8- 3):

ג'יילן גרין בינתיים עומד על ממוצעים של 14 נקודות, 3.5 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים ו-3.1 איבודים על 28.9% לשלוש, 43.2% אפקטיבי ו-77.8% מהקו. מזכיר קצת את פתיחת העונה שעברה אצל אנתוני אדוארדס, וגרין ודאי ישמח להמשך דומה. זה בערך כל מה שמעניין אותנו עם הקבוצה היחידה שעוד לא הגיעה ל-2 ניצחונות העונה, ואפילו ג'יילן גרין הוא לא הג'יילן הראשון שקפץ לי בחיפוש (קדמו לו הרטס ורוז…).

בצד של פיניקס, 7 ניצחונות רצופים הם ההוכחה לכך שהעניינים מתחילים לחזור למסלולם, וזה מתחיל קודם כל בהגנה שחזרה לטופ 10 אחרי פתיחת עונה רעה בתחום הזה. גם בצד ההתקפי הסאנס במרחק נגיעה ממקום בטופ 10, ובתחום הזה בולטת הקליעה שמדרגת את פיניקס במקום ה-4 גם באחוזים האפקטיביים וגם בטרו שוטינג.

אני מרשה לעצמי לדלג ישר להימור: פיניקס ב-20.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (5- 6) – ברוקלין נטס (9- 4):

המתח הורגש באוויר כשהישיבה עמדה להתחיל. כולם חיכו שהבוס ייכנס למשרד והדיון יתחיל, וכל אחד קיווה שהוא לא יהיה זה שישלם את המחיר. לפתע הדלת נפתחה והבוס נכנס, מלווה בשני מאבטחים גברתנים. "סם, תקשיב רגע" ניסה לפנות אליו מייק, אך הוא התעלם. סם התיישב במקומו והביט כמה שניות על היושבים האחרים וכל אחד מהם ניסה להסתיר את החרדה שהייתה נסוכה על פניו.
"מייק" פנה אליו פתאום סם "הרצף הנורא הזה כבר עומד על 4" הוא אמר תוך כדי שהוא מגביה את קולו. "זה לא מקובל עלי הקטע הזה. תתחילו כבר להפסיד". "טיפלתי בזה" ענה מייק. "סידרתי לנו משחק נגד ברוקלין". אחרי כמה שניות של מתח חייך לפתע סם ואמר "עבודה טובה קואוץ'". סם יצא בחיוך מהמשרד וכולם מחאו כפיים.

המפתח של המשחק הוא היחס של הקהל לדוראנט, עכשיו כשהוא כבר לא בגולדן סטייט. אלא אם זה ישפיע עליו, קשה לראות כאן ניצחון ביתי.

רמת עניין של משחק: B – גם בהיבטים המקצועיים, זה מפגש בין הגנה טובה להתקפה טובה, וכמובן יש את נושא דוראנט והחזרה לאוקלהומה.

הימור: ברוקלין ב-15.

3:00 דנבר נאגטס (8- 4) – פורטלנד טרייל בלייזרס (6- 7):

כמו מה שהיה בעונה שעברה אחרי הפציעה של מארי, יוקיץ' משחק ברמה של MVP וזה מספיק לדנבר להשיג ניצחונות בכמות שמספיקה למקום טוב בצמרת המערב, אבל עדיין קשה לראות את הנאגטס מגיעים רחוק בפלייאוף ללא מארי. בינתיים, עד שמארי יחזור, כולם מחכים למפגש של דנבר עם ההיט בכ"ט בנובמבר, כלומר נר שני של חנוכה.

בצד של פורטלנד, ההגנה מראה שיפור משמעותי ביחס לעונה שעברה, וכיום היא מדורגת 16 בליגה, כך שיש מקום להאמין שאם לילארד יחזור לכושר יהיה להם מה למכור. עם זאת, קשה לראות את פורטלנד מגיעים רחוק בלי לנסות להמר באמת, וזה לא ממש נעשה שם, גם אם ספק האם ומתי הייתה להם הזדמנות טובה.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ של יוקיץ' ונורקיץ'. אם הבוסני יצליח קצת להפריע זה יכול להספיק לפורטלנד עם היתרון בקו האחורי.

רמת עניין של משחק: B+ – שתי סדרות נהדרות בין הקבוצות בשנים הקודמות, והפעם כששתיהן כבר פחות רגועות ובטוחות בעצמן מאשר בעבר.

הימור: רק לאחת הקבוצות יש שחקן שמשחק בקליבר של MVP. דנבר ב-9.

4:30 לוס אנג'לס קליפרס (8- 4) – שיקגו בולס (8- 4):

הקליפרס פתחו את העונה במאזן של 1- 4, אבל מאז ניצחו 7 רצופים וחזרו לצמרת המערב, מה שמעלה מחדש את השאלה מה הקבוצה הזאת שווה בלי קוואי והאם פול ג'ורג' הוא מועמד ל-MVP. ההגנה של הקליפרס מדורגת כרגע שלישית בליגה, והיא הסיבה המרכזית להצלחה שלהם לאחרונה, על אף שאין ספק שהקליעה השתפרה בשבועיים האחרונים.

במקרה של שיקגו, בשבועייפ האחרונים רמת היריבות עלה, וגם המאזן נפגע בהתאם, אבל הם מצליחים לשמור על מקומם כקבוצה לגיטימית בצמרת ובטופ 4 של המזרח. כרגע, גם ההתקפה וגם ההגנה של הבולס מדורגים בטופ 10, וככה הם מצליחים לא רע נגד מגוון שונה של יריבות, כאשר לאבין ודרוזן עומדים על נתונים כמעט זהים – 25.7 – 25.3 ללאבין בנקודות, שוויון 5.5 בריבאונדים, 3.9 – 3.8 לדרוזן בריבאונדים ויש עוד קווי דמיון.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מחוץ לקשת של שתי הקבוצות, מכיוון שלשתיהן יש כלים הגנתיים לא רעים נגד הכוכבים שיודעים לייצר גם בדרכים אחרות, והקליעה מבחוץ תקשה על ההגנות לנטרל את הכוכבים היריבים.

רמת עניין של משחק: A- – מדובר בקרב צמרת לכל דבר ועניין. אפשר בכיף לשים שעון מעורר למחצית השנייה.

הימור: הביתיות תכריע כאן לדעתי. הקליפרס ב-7.

ולסיום, החידה השבועית. במשחק הקודם של גולדן סטייט שבר סטף קרי את שיא השלשות בעונה סדירה + פלייאוף ביחד. כמה שלשות נשארו לו כדי לקבוע שיא חדש בעונה הסדירה בלבד?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
251 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

הערב אזכה לראות סוף סוף את הקרקס הנודד של פ. טי. ראסל, ההצגה הטובה בעיר. מקווה שהוא מבשל משהו מיוחד. פחות מקאוודראסל דאבל אני לא מקבל.
תודה רבה על הפריוויו המשובח

אור
אור
2 years ago

הנאה מובטחת, רק צפה בזהירות שלא תנחת עליך איזה שלשה תועה שלו פתאום

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  אור

🙂

NFS
NFS
2 years ago

קוואדראסל דאבל זו יציאה לפנתיאון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

זה ישן הוא נתן את זה לפני כמה שבועות

NFS
NFS
2 years ago

יודע, יודע..
תמשיך להסתובב, נתראה בייבוש.

Jonathan
Editor
2 years ago

אני אומר סן אנטוניו במשחק צמוד ודי מכוער. כשפופוביץ' מזכיר לכולם למה הוא נחשב לאחד המאמנים הכי גדולים אי פעם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס בשעה סבבה היום לראות מחצית

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

כל הגדולים צופים בראס, שמעון תשים קסדה למה הוא הולך לשבור את הסל

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תודה עמיחי אחלה פריוויו
הערב קרב ישיר ללל נגד הקלינגון.
אין איפה להתחבא משחק סכום אפס רק שתי תוצאות אפשריות סיבוב במכבסה או סובי סובי ממטרה. תירוצים לא יתקבלו, היא לא מעניין 🙂 ניפגש במגרש…

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

כן מישהו יכנס למכונה היום אני מקווה שזה יהיה אני ושננצח. על הנייר זה משחק קל אבל יש את ראס משמיד הקבוצות

thetroll
thetroll
2 years ago

שארלוט לוחמים נראה כמו ההצגה הכי טובה בעיר – אבל איזו שעה מסריחה. נראה אם נשרוד.
תודה עמיחי.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  thetroll

אם אתה אוהב שחיטות זורמות

thetroll
thetroll
2 years ago

נראה 🙂 אלה שתי קבוצות סבבה זורם עם כל תוצאה. שארלוט אני הכי אוהב לראות אבל אין לי שום ציפיה מהם השנה גם עדין קצת צעירים וגם הפלאמילי הזה שתקוע במרכז כמו עציץ אין לי מושג איך הם לקחו שחקן כל כך גרוע. לכן כל מה שהוא בתוך הפליאוף יהיה הישג בשבילם. וושינגטון לא סנטר בשום פנים ואופן אבל הייתי מעיף את הפלמילי הזה ומשחק איתו עד כדי כך הוא גרוע.
הלוחמים.. הלוואי וימשיכו. עד עכשיו היה להם 8 משחקי בית רובם קלים נראה קדימה מה הולך.
בכל מקרה יהיה משחק עם pace גבוה אסיסטים עניינים.

NFS
NFS
2 years ago
Reply to  thetroll

פלאמלי – לא נשכח ולא נסלח איך איבד את דיוויס לשלשה ההיא בבועה המעפנה.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  NFS

הבן אדם 6.11 הר אדם חונה במגרש 27 דקות בממוצע. ההספק ? 6.6 נקודות למשחק 7.8 ריבאונדים (בלי לבדוק לדעתי אפילו לברידג'ס יש יותר) – איש הסינגל דאבל. מצליח להגיע לקו במשך אותן 27 דקות בממוצע 2.4 פעמים במשחק וקולע 0.7 מהן – כלומר 29% מהקו.
סנטר על. סנטר מהדור החדש. האמת שיש לו בסקילס גם זריקות לשלוש אבל הוא לא מנצל את היכולת הזאת כי הוא יודע לזרוק אותן אבל אין לו מושג איך לקלוע אותן.
מפלצת בקיצור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

הוא הדרדר האמת. חשבתי דווקא שיועיל לשארלוט אבל הוא נוראי ממש נגר על

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  thetroll

תמיד היה נגר. השנה עבר לטופ במקצוע. זה פעם ראשונה ב 100 שנות קריירה שפותח תמיד היה מחליף. אין לי מושג מה עבר להם בראש עד שסוף סוף בנו רוסטר רציני. גדול עלי נו.

אשך טמיר המקורי

פאק, ראש בראש מול השיקוציאדה, ואנחנו מסריחים ממש.
נחזיק אצבעות, נראה לי נצליח להפסיד אפילו להם.

יהלי אולמר
Editor
2 years ago

אם בתקופות קודמות היו ריבים מילוליים רבים על השחקן הנ"ל כאן, התקופה הזו שונה. באתר יש היום הרבה הסכמה שראסל (שובר הטבעות, מחריב הקרשים ומנגן על העצבים של לברון) ווסטברוק הוא השחקן הפופולרי והנצפה ביותר פה, כל הקהילה מכתתת רגליה אל הטלוויזיה, לוקחת את השלט וצופה מרצונה בשחקן כדורסל מקצועני עושה הכל, רק בדרך שלו. אפשר לקרוא לו האתנחתא הקומית של כולנו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אין שום דבר קומי בראסל ווסטברוק הוא מקצוען רציני ושקול
https://youtu.be/JFYtEGx7aVg

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס נראה לי שובר את כל שיאי הצפייה בליגה העונה פה בהופס. טנש צריכים לומר לנו מה הרייטינג.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ענק!!!! טנ״ש בצטנריפוגה עוד מהקיץ

עגל
עגל
2 years ago

הלייקרס לא מרשימים? הם גרועים פשוט המאזן סביר כי היו להם משחקים קלים יחסית.
אני אוהב את גרייסון אלן והתאכזבתי מהתקופה שלו ביוטה, ועכשיו הוא פורח. רק תגידו לי למה לא דני אבדיה?!
אין לגרייסון יתרון פיזי או אתלטיות עודפת, הייתי מצפה שלדני יהיו מספרים התקפיים דומים.

עגל
עגל
2 years ago

לא ראיתי שאלן היה כזה קלעי בקולג׳.
הוא הבין את מקומו בקבוצה ועובד על הקליעה וזה משתלם לו. אבדיה יותר מוכשר והתקרה שלו הרבה יותר גבוהה, הוא צריך לקבל בטחון ולממש את זה.

Pitzo
Pitzo
2 years ago
Reply to  עגל

אבדיה יכול לקלוע ויכול לשים סל מכדרור והוא בסיטואציה לא רעה, אבל בינתיים לא נראה משוחרר.
אם ישחק משוחרר יש לו מה לתרום כבר העונה ובטח לשנים קדימה.
בואו לא נשכח שהוא רק בן 20.

NBA בדם
Editor
2 years ago

עם כל הצחוקים על הקרקס של הלייקרס, אנתוני דיוויס הוא אכזבה עצומה, פשוט עצומה.
אם בשנה הראשונה נדמה היה ששנה לאחר מכן הוא הוא יעבור לנהג הטייס ולברון לטייס משנה זה התברר כלא נכון.
הפציעות הכרוניות שכל פעם עוצרות אותו שממומנטום כזה או אחר מתפתח, אי היכולת שלו לסחוב קבוצה לבד ולדרוס בצבע כמו ביג אמיתי והאופי הרך שלו שמונע ממנו לעלות לגדולה למרות כישרונו העצום שם את עצמו מחוץ לגדולים ביותר בליגה והוא לחלוטין תלוי ביכולת של לברון לחזור לכושר שיא או קרוב לכך כדי לאיים על התואר. פשוט אכזבה.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago
Reply to  NBA בדם

העיקר שנבא בחרו בו לאחד מ 75 השחקנים….

Pitzo
Pitzo
2 years ago

זה בינארי אצלם, לקח אליפות קופץ גבוה בדירוגים

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

טים קווקאמי (אחד מכתבי הספורט המרכזיים בסצנה של המפרץ) כותב לאור התרומה של וויגינס לג"ס העונה ותצוגת המשחק הנאה של הרוקי קמינגה על העסקה שהביא אותם לג"ס. היו לה 3 פרמטרים:
.
וויגינס תמורת ראסל, שלא התאים בשום צורה לג"ס ועדין לא הראה שהוא גורם משמעותי במיניסוטה. וויגינס מהווה את השומר הראשי על שחקני כנף של היריבה. שזה אומר קוואי, לברון, פול גורג, דוראנט ודומיהם. מול קבוצות אחרות הוא שומר על הפוינט גארד, למשל יאנג. אם לוויגינס היו הביצים שיש לגורדן פול הוא היה אול סטאר קבוע. בכל מקרה הרכב שבו הוא אופציה שלישית בהתקפה אחרי קרי וקלי זה מצב לא רע בכלל לג"ס.
.
בחירת דרפט מוגנת 5 מקומות שהפכה לקמינגה (התפרסם שג"ס הבטיחה לגיגי שהיא לוקחת אותו אם יהיה זמין). במשחק המשמעותי הראשון שלו העונה הוא הפגין, משמעת עצמית, יכולת הגנתית גבוהה (דהרוזן), יכולת מסירה בהתקפה וכושר חדירה. אם הוא ישפר את הקליעה הוא יהיה אול סטאר, אם לא, רול פלייר טוב מאד.
.
חסכון כספי של כמה עשרות מיליוני דולר. העסקה כללה העברה של שני שחקנים מג"ס (אוונס וספלמן) והורידה את ג"ס מתחת לתקרת המס. כתוצאה מזה ג"ס לא שילמה בשנה שעברה תוספת למס המותרות המכונה "מס מותרות של עברין סידרתי". קבוצה ששילמה מס מותרות ב 3מתוך 4 השנים האחרונות תשלם בשנה החמישים (אם היא משלמת מס מותרות בשנה הזו) תוספת של דולר אחד לכל דולר חריגה. השנה ג"ס משלמת בגין התוספת הזו כמעט 38 מיליון דולרים. אי מעריך שבשנה שעברה היא היתה משלמת בערך 23 מיליון נוספים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני עם שארלוט היום נותנים בראש ללוחמים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אחלה פריוויו עמיחי, תודה רבה. רק נפלה טעות מצערת בתחזית של המשחק הראשון – נקרע אותם! אני ממש בטוח בזה, יש להם מיליון פצועי גוף, ופצוע נפש אחד, ולא מתקבל על הדעת שגם בלי פולטל נפסיד להם שוב.
.
גולדן-שרלוט וקליפרס-בולס מעניינים מאד.
.
נודע לי היום שיוקיץ' השתווה לבירד במקום השמיני במשחקי טריפל-דאבל. בהחלט הישג מכובד. מניח שלא יעבור את ראסל, אבל בהחלט ימשיך לטפס בטבלה בשנים הקרובות.

popo
popo
2 years ago

גם אני אבוא היום לחזק את ראס מול כוחות הרשע וכל הציניקנים שלא יודעים לזהות גדולה גם כשמאירים להם עם הפרוז'קטורים של הסטייפלס סנטר.
היום תעלה חמישיית הלייקרס כשמתוכה ארבעה הם מ75 השחקנים הגדולים בהיסטוריה של הליגה!

מולם יעלה ויבוא האליל הספרסי האפור יאקוב פולטל ועוד כל מיני אנשים באפור ומאמן צבעוני במיוחד.

תכלס' די מגעיל את הנשמה הסוצליאסטית שלי כל האבק כוכבים הלייקרסי הזה.

אז אני היום לשם שינוי עם הספרס
וכמו תמיד עם ווסטברוק.

ט"ד של ווסטברוק מעל 30 נקודות ונצחון לספרס

אז
גו ספרס.
גו ראס.

אז נלך על האנד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  popo

פולטל עדיין עם קורונה, אאל"ט, כך שלארבעת הגדולים יש איזשהו סיכוי לנצח. ואגב – גם לברון בחוץ ודייויס דיי-טו-דיי, אז מי הם ארבעת המופלאים הללו? הווארד, כרמלו, ראסל ואתה אופטימי בנוגע לדייויס?

popo
popo
2 years ago

כן
זה גם לא חמישיה בדיוק, יותר חברה שעולים מהספסל.
אבל איזה נשמה ספרסית אתה עם כל העובדות הקטנות האלו…

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  popo

הלילה ראש בראש אני מול האשך שני הקבוצות מסריחות , שמעון דה שוט וגם פופו איתי על העגלה של הלייקרס היום.
דרך אגב פופו אתה טועה ומטעה, יש לי בפה רק מילים חמות לראס, רק משחק קודם איחלתי לו שיישרף!!! (קרדיט לאשך)

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  popo

בהתחלה קראתי "ארבעה מהם בני 75" 👨‍🦳👨‍🦳👨‍🦳👨‍🦳

ירון, החלום
ירון, החלום
2 years ago

בס"ד
ערב מעניין.
הקליפרס עושים עבודה יפה בשקט. אני מהמר על הפתעה של אוקלוהומה, תכינו את המכבסה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הלילה ראש בראש אני מול האשך שני הקבוצות מסריחןת , שמעון דה שוט וגם פופו איתי על העגלה של הלייקרס היום.

דרך אגב פופו אתה טועה ומטעה, יש לי בפה רק מילים חמות לראס, רק משחק קודם איחלתי לו שיישרף!!! (קרדיט לאשך)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חבריקו אתה שקוע השנה עמוק בתוך דיסוננס קוגניטיבי בסוף תגיע למצב הנפשי של סימונס 😃

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

האמת שנה עם ראסל זה כמו עשר שנים לפני מבחינת המתח הכעס העצבים הרגש…

etayle
etayle
2 years ago

לא נקבל קצת זלאטן בספרד-שבדיה? פורטוגל בתיקו מול סרביה במחצית.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כרמלו פותח למה מגיע לנו כל הטוב הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

כרמלו מגיע לו לפתוח שלי קטש אנד שוט אדיר הו, הבעיה שהוא מנסה ליצור

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ענק דיוויס לדרוס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לא ייאמן איזה מגן זבל ראס כל ההתקפות עליו, דיוויס מוסר לעצמו ומטביע

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ראס מארי שחקן של 31 אחוז מ3 תעבור מתחת לחסימה, ההגנה של הלייקרס זבל

etayle
etayle
2 years ago

יכול להיות שראס השומר הכי גרוע בליגה?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  etayle

הו הגרוע בליגה עם יאנג ועוד כמה ברשימה

NBA בדם
Editor
2 years ago

האתרוג בא לעבודה

AD
AD
2 years ago

ראס זה כזה
המממ כבר שמונה נקודות בלעדיי בוא ניקח זריקה מטומטמת

AD
AD
2 years ago

AD לא אנושי

etayle
etayle
2 years ago

איזו מסירה של ראס, כמעט הגיע אליי באופקים.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  etayle

הוא עובד על זה באימונים!!!!

Benjamin
Benjamin
2 years ago

אפשר לינק לצפיה?🙏

איצקו
איצקו
2 years ago
Reply to  Benjamin
AD
AD
2 years ago

המונולגים של שימי ועידו(נראלי שזה עידו) לא נורמלים

איצקו
איצקו
2 years ago
Reply to  AD

איך אפשר לשמוע אותם
ניסיתי חמש דקות ועברתי לליג פאס

דה שוט
דה שוט
2 years ago

משחק בעצימות מינוס 3 הפועל ג׳לג׳וליה נגד מכבי כרכומיה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

חושב שגם של יש הגנות טובות יותר, ההגנות במשחק מביכות בלי לחץ לא נצמדים לשחקן לא קוראים חסימות, משחקים בהילוך שני

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

AD במדינת הגמדים
לא סתם מיקי חופר על פולטל, חסרונו מורגש

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  אור

כן משחק קודם על כל זיג של דיוויס הוא החזיר בזאג, אין לספרס אתלטיות או גובה, ההגנה של הלייקרס מבישה

אור
אור
2 years ago

אין הגנה אבל מול הספרס זה אמור להספיק

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דיוויס לא ייאמן, טוחן בצבע כמו שצריך, אחלה מסירה של ראס

etayle
etayle
2 years ago

עצוב מה שניהיה מהחלוצים של ספרד. למרות שפראן טורס(שחקן מדהים) פצוע, גם פינו, ולדעתי גם מורינו. אבל מוראטה, ודה תומאס?

AD
AD
2 years ago

19(!) נקודות ל-AD ברבע אחד!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ראסל ווסטברוק!!!!!

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קבל שלושה ברוך 😂😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הספרס זה קבוצת תיכון פעם שנייה שאני צופה בהם השנה, קבוצה גמורה בלי הגנה בלי התקפה

איצקו
איצקו
2 years ago

שיט ראסל קלע שלשה עכשיו הוא בטוח שהוא חם והולך להעיף כדורים

AD
AD
2 years ago

בקצב הזה לפופ ייקח עוד 5 עונות לשבור את שיא הנצחונות

etayle
etayle
2 years ago
Reply to  AD

חחחחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כרמלו דוראנט

AD
AD
2 years ago

זה לא ייאמן כמה הקהל של הלייקרס אוהב את מלו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  AD

מלו השחקן הטוב בלייקרס העונה למה שלא נאהב אותו?

AD
AD
2 years ago

הכוונה הייתה בקטע טוב

אור
אור
2 years ago

ראס עם פתיחה טובה לקוואדראסל עם 4 אס', 3 ריב' ו-4 איבודים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  אור

הוא משחק בחוסר אחריות שזה לתפוס את הראש, הוא לא קולט את הקצב של השחקנים סביבו, יש מוסרים מצויינים יש פותרי בעיות ויש יוצרי בעיות ראס זה מהזן השלישי (קרדיט לג’ון ולאשך)

etayle
etayle
2 years ago

יעלה ויבוא זלאטן, לנסות להעלות את שבדיה למונדיאל.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הווארד גופה חנוטה, לא להאמין מחטיא 2 לייאף ברציפות.

אור
אור
2 years ago

לייאפ ברוך.. לייאפ

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  אור

ליייאפ ליייאפ לייאפ

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  אור

חחח יש לו קבועים
ספולרטאה
🤣🤣🤣

אור
אור
2 years ago
Reply to  עגל

הקרדיט הולך לסכין או נו פאני (לא זוכר בדיוק)

NBA בדם
Editor
2 years ago

מלו הוא השמעון פרס של אמריקה.
נמצא גבוה במערכת שנות דור אבל אף פעם לא זכה לגדולה בשיאו.
דווקא בזקנתם אוהבים אותם ורוצים בהצלחתם.
אחד היה נשיא ואחד אולי יהיה שחקן שישי😂

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דיוויס כל דבר מטביע לא להאמין, ממש כאילו הוא משחק נגד ילדים

אור
אור
2 years ago

תגידו מה שתגידו על ראס אבל בלעדיו המשחק הזה כדור שינה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  אור

ראס יאהבל צפוי, איך נותנים לו לשחק לא מובן לי

אור
אור
2 years ago

רצו יפה בלעדיו הייתי משאיר אותו על הספסל עד המחצית

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  אור

מאז שראס נכנס סאן אנטונין בריצה 7-0 בלי התקפה בלי הגנה איבודי כדור מפגרים, הייתי מכניס אותו ברבע החמישי, אסור לאפס לראות פרקט

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

+ 100

איצקו
איצקו
2 years ago

לא יצא לי לראות אף משחק של הספרס השנה אז שואל ברצינות
הספרס כאלה גרועים בהגנה או שמשום מה היום לליקרס יש מזל?

AD
AD
2 years ago
Reply to  איצקו

1+

אור
אור
2 years ago

רחמיי על אוהדי הספרס, קבוצה עצובה בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח ראס עושה לברוך דווקא

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לא ייאמן שהוא מאבד ככה זה רמה של ילדים א המסירות המפגרות האלה, פעם שנייה אני רואה את הספרס העונה הקבוצה גמורה צריכה ללכת לריבליד.

AD
AD
2 years ago

שאלה
לא ממש צפיתי בראסל כששיחק באוקלהומה אז תמיד הוא היה כזה גרוע או שזה תפתח עם הגיל?

NBA בדם
Editor
2 years ago
Reply to  AD

הוא לא היה תמיד גרוע הוא היה תמיד טיפש אבל האתלטיות והקליעה היו טובים בהרבה ומפצים על הטיפשות שבאה מפעם לפעם

etayle
etayle
2 years ago

1 0 ספרד, אחרי ריבאונד של מוראטה אחרי בעיטה אדירה של אולמו. ספרד (אם לא יקרה נס), במונדיאל.

Wave Bull
2 years ago

למה זה מגיע לנו? ראס חוזר, נגיעה ראשונה בכדור, טרנאובר, ליי אפ. הלייקרס שיחקו כל כך טוב ושוטף בלעדיו. עונה קשה צפויה לנו

אור
אור
2 years ago
Reply to  Wave Bull

טמטום היה להחזיר אותו כי "חייבים". עכשיו נראה שהוא הדביק את שאר הקבוצה בידי החמאה שלו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מאז שראס נכנס סאן אנטונין בריצה 7-0 בלי התקפה בלי הגנה איבודי כדור מפגרים, הייתי מכניס אותו ברבע החמישי, אסור לו לראות פרקט

אור
אור
2 years ago

העיקר שמעון טען שאוקלהומה היו הרבה יותר טובים איתו שעם ילדים מהדראפט הגיעו לאותו מקום שהוא הוביל אותם עם ממוצע טריפל דאבל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  אור

ראס זה זבל עופות שנים לא יודע מה אנשים התלהבו מהבלוף הזה.

אור דרך אגב עזוב את שמעון הוא חודש במכבסה על מה שכתב על וושינגטון.
״ איזה עומק? קוזמה הארל פופ זה זבל טהור. אתה משווה זבל לכוכב כמו ראס? אלו שחקנים שיארזו מזוודות מקבוצות לקבוצות בקרוב איזה קליעה יש להם? לא הגנה ולא קליעה. מה שפופ קלע גם מקלמור ודונאהל האוס עושים בקלות״- שמעון טבדי

אור
אור
2 years ago

בושה, מי זה מדבר ככה על פלייאוף פופ

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

ראינו אותו בשנה שעברה אחוזים של גבינה שוויצרית

אור
אור
2 years ago

מספיק שהשומר של ראס נצמד לדייויס ואכלנו אותה

etayle
etayle
2 years ago

וואי וואי פורטוגל כנראה בפליאוף, וסרביה במונדיאל. לפורטוגל סגל חזק מאוד, סנטוס מיצה את עצמו. והאמת גם רונאלדו.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

פורטוגל מפסידה לסרבים בדקות האחרונות

etayle
etayle
2 years ago

קשה לי לא לראות אותם מונדיאל, בכל מקרה זה כשלון מבחינתם.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

השוער של פורטוגל לא מתאים לישראל איזה חלש הוא שני שערים באשמתו המלאה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ראס עם פלוס מינוס הכי גבוה בחמישייה בדרך לטריפל דאבל כמו שאור אמר בלעדיו גם ה-30 צופים שהגיעו למגרש לא היו באים.
ברוך תפסיק לצטט את שמעון אחרי שבועיים יש חוק התיישנות חוץ מזה חכה הלייקרס יהיו יותר משנה שעברה – לגבי ווש אני מקווה שיישארו למעלה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

תלוי כמה משחקים לברון ודיוויס ישחקו אם יחסירו אותה כמות כמו עונה שעברה הלייקרס לא עושה פלייאוף, האפס זה כמו ג’ון וול אין לו כבר מקום על המגרש

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחחח פיור שוטר אוי אוי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח ראס בא להטביע התקפלה לו השוק 😂😂😂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago
Reply to  דה שוט

איזה קלוז אפ הוא קיבל על ההחטאה, למשמרת

thetroll
thetroll
2 years ago

חחחחח ראס. הייתי חייב קלע שלשה חטף ואז הטביע החוצה. חחחח אין דברים כאלה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  thetroll

הוא עובד על זה באימונים!!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ווסטברוק

AD
AD
2 years ago

חבריפ ראסל לא בהכרה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ראס לא בהכרה טאקר עם פוזות של כוכב כל המשחק איפה הייתי כשהוא נהיה כוכב? בקולג׳?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דיוויס הזה פושתק, תן לרכיכה פצצה הוא נופל לחודשיים, ליגה של גזעניים קופצים על הלבן והוא מקבל טכנית

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

כרמלו אנתוני אני אוהב אותך

etayle
etayle
2 years ago

עצוב מה שניהיה מהספרס ופופ..

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  etayle

הספרס גמורים גם פופ, אבל מה רע לפופ לטייל חצי שנה לשון במלונות 5 כוכבים ולקחת 12 מליון דולר?

אור
אור
2 years ago

כבר אמרתי לך על זה ברוך, הוא עובר שחיקה לא ייאמנת שנה אחר שנה ולא צריך את הכסף הזה בשביל משהו שעולה לו בבריאות. הרגע הוא אימן בנבחרת ארה"ב בטוקיו למען השם

etayle
etayle
2 years ago
Reply to  אור

אימן בטוקיו זו מילה גדולה, הדריך את החבר'ה למסור לדוראנט יותר מתאים.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  אור

אני מסכים, הוא עושה את זה מאהבה למקצוע אבל לא רע לקבל על כל משכורת

AD
AD
2 years ago

ערוץ הספורט בלתי נסבל כמה פעמים אפשר לשים את אותו סיפור של אדם אריאל בטיים אאוט

דה שוט
דה שוט
2 years ago

דופקים לראס את הסטאט

AD
AD
2 years ago

אין הגנה לליקרס

AD
AD
2 years ago

נגמרה לראסל התחמושת מחוץ לקשת

אור
אור
2 years ago

ראס נרגע עם האיבודים, הקוואדראסל בסכנה

אופק
אופק
2 years ago

למה הורידו לספרס 2 נק' במהלך הטיימאאוט?

איצקו
איצקו
2 years ago

הדבר הכי מגעיל בשיפוט זה השריקות המאוחרות האלה
מעצבן ומתסכל את החיים

Warrior
Warrior
2 years ago

מחר מקופ ראשון במהלכי הלילה.
ווסטברוק קלע שלשה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ווייט זה גרוטאה כוכב בטים טמיר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

מסכים צריך לזרוק את כל הספרס לזבל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

אלינגטון איזה צלף

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שמעו זה אחד המשחקים הגרועים ממש מביך אני חושב שהשעה המוקדמת הרסה את השחקנים בשתי הקבוצות

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

זה הרמה של הלייקרס לצערי, גם במשחק הקודם מול הספרס הייתה אותה רמה, אני מסכים איתך הרמה מביכה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הספרס מראים לאוק סיטי איך עושים טאנקינג

popo
popo
2 years ago

חחח
רואה את המשחק בדיליי
וחושב איזה גאון אלוהים שיצר את הסיפור של ווסטברוק
לקלוע שלשה ולהחטיא דאנק
חחחחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  popo

הוא עובד על זה באימונים!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ווסטברוק זרק שלושה עכשיו חיסל את הטבעת

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

טוב ספרס זה קבוצת תיכון מבישים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מניעים יפה בהתקפה אבל אין הרבה כישרון

דה שוט
דה שוט
2 years ago

צחוק צחוק עוד יהיה פה קלאץ׳ ואז עם ראס אלוהים גדול…

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

מי אמר "ראס זה שחקן שחייבים על המגרש בדקות האחרונות"

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

לא חושב ספרס זה קבוצת נוער

AD
AD
2 years ago

איכשהו הספרס משאירים את המשחק "בחיים"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קמתי להשתין וואלה ראס תכף עם טריפל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שמעון אתה חסר לי פה אתה חייב לצפות בראס
https://youtu.be/w9mUNfIVvtI

אשך טמיר המקורי

מדהים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מזל שהשופטים עם הלייקרס!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ווגל תעיף את ראסל ידביל!!!! לא ייאמן הלייקרס לא יודעים לסגור משחקים זבל של קבוצה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אוי ואבוי

אור
אור
2 years ago

נווווווווו

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

זבל של קבוצה כל פעם מאבדים ייתרון דאבל פיגרס בסוף משחק לא להאמין

אור
אור
2 years ago

הדבר האחרון שחסר לי בחיים זה הארכה עכשיו

AD
AD
2 years ago

בלתי נסבל

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

כרמלו זה כסף בבנק בקטש אנד שוט!!! איזה יופי

אור
אור
2 years ago

קטש אנד שפר

אור
אור
2 years ago

ווגל עם פסק זמן הקסם

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מצויין עכשיו רק צריך שאטלנטה ינוגבו בידי היווני והאנטר יסיים עם 2 מ6 מהשדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס שוב ניגב את הספרס אבל לא הצליח להשיג קוואדראסל היה חסר לו 3 אס ו3 איב

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ענק!!!! הכי מצחיק בקאסל היום שהוא קלע שלושות אבל החטיא דאנק ולייאפ
https://youtu.be/w9mUNfIVvtI

דה שוט
דה שוט
2 years ago

W זה העיקר

thetroll
thetroll
2 years ago

נסיון יפה של ראס לחרב את המשחק. בקיצור ראס נתן הספרס לא לקחו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה עכשיו היווני ינגב את הרכרוכים של ההוקס לילה טוב לכם חברים תהנו מי שנשאר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ברכות לאור וברוך ניצחתם את נס ציונה יאללה מטפסים בטבלה בקרוב טופ-3

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

עוד ניצחון כזה ואבדנו.. מחכים ל"שיבת המלך"

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  אור

ישיבת המלך חחחח

shadow
shadow
2 years ago

כרמלו אנטוני עם 7 זריקות ב 30 דקות זה בטוח איזשהו שיא.
THT לשם השוואה זרק כפול וכל זה ביום שהוא באחוזים מצויינים.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הלייקרס עם שישה שחקנים מעל 14 נקודות משתפים יפה את הכדור כיפים לצפייה בלי לברון שיישאר בחוץ. בלי קשר הלוואי שכרמלו יישאר בחמישייה.

אור
אור
2 years ago
Reply to  דה שוט

אתה מטריל? לא כל יום ספרס
.
מה עם השווקים יש התעניינות?

Smiley
Editor
2 years ago

שהשחקן הכי טוב שלך בקבוצה של דז'ונטה מארי, אתה צריך לדעת שיש בעיה… הספרס צריכים לתת מהלך ולהמר על סימונס

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  Smiley

הלוואי שיקחו זבל כמו סימונס, זה ההחלטה הכי גרועה שהמועדון יכול לקבל צריך ללכת לרבילד מלא, מה סימונס יעשה שם?

Smiley
Editor
2 years ago

סימונס כרגע יותר טוב מכל שחקן אחר בסגל של הספרס. פופוביץ' הוכיח שהוא מסוגל לשנות סגנון משחק לפי מה שיש לו בסגל.
סימונס יקבל קבוצה, שתרוץ סביבו לפי סט היכולות שלו (משחק מהיר וקלעים מסביב, עם הגנה טובה). אני מאמין שפופוביץ' יצליח לישר אותו ויש שם את צ'יפ אנגלנד בתור מאמן קליעה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  Smiley

מה צפ אינגלנד יכול לעשות עם סימונס? סימונס לא יפתח קליעה לא משנה בכלל מי המאמן , גם פילי בנו קבוצה שתרוץ סביב סט היכולת שלו הוא פשוט נגר התקפית (הוא קולע מול שומר 46% בצבע וזה שהוא אופציה רביעית ומקבל שומרים חלשים), סימונס לא מסוגל גם לייצר הפרדה מהשומר בזכות אתלטיות או סקילס. הספרס איתו תהיה קבוצה שלא תהיה גרועה מדי ומצד שני לא תגיע לפלייאוף

Smiley
Editor
2 years ago

סימונס "נגר" התקפית כי הוא פשוט מסרב לזרוק מה שזה לא לייאפ. יש הבדל בין להחטיא לבין פשוט לא לזרוק, וסימונס פשוט מסרב.
מה צ'יפ יכול לעשות עם סימונס? מה שהוא עשה עם קוואי, לשפר את הקליעה. אבל דבר ראשון, אולי הוא ופופ יכולים לתת לו את הבטחון לזרוק.
סימונס לטעמי כן מסוגל ליצר הפרדה כי הוא עדיין אתלט ופיזי מהשומרים שלו. חזק וגדול משומר קטן או זריז ומהיר משומר גדול. היתרון של סימונס זה המגרש הפתוח ושם הוא מצויין. אפשר היה לקבל טעימה מזה מהתקופה שאמביד היה פצוע וישב בחוץ.
.
הספרס כרגע גם לא טובים מספיק ולא גרועים מספיק. בם צריכים סטאר ובעסקה עם סימונס, הם לדעתי יקבלו את זה, בנוסף לזה שהם קיבלו את השחקן הכי טוב בעסקה.
.
אם פעם חשבתי שסימונס ואמביד יכולים להתקיים ביחד, היום אני משנה את דעתי. אלו שני סגנונות שונים לחלוטין ואין ספק שפילי צריכים ללכת עם אמביד, גם אם הוא מחמיץ 20 משחקים בעונה.
.
לפעמים שחקנים צריכים לשנות סיטואציה כדי להביא את עצמם לידי ביטוי. יש פה הימור ללא ספק, אבל לדעתי הימור שהספרס צריכים לקחת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חחחחח מה הספרס יעשו עם סימונס 😂😂😂😂 חוץ מלקבל בחירה 1 בדראפט?
ולמה נראה לך שיש בספרס שחקן כלשהו שהייתי לוקח לפילי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אני יכול לתת את סימונס על לקינגס על פוקס והילד. אגב בכלל לא בטוח שפוקס טוב ממקסי בטח במערכת של פילי ולמקסי יש עוד לאיפה לעלות…

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

ברשותך אני אעתיק פה תגובה של גיא שמתאימה לאירוע:
"ילד,
בגילי כבר אין לי כוח לתגובות מגכיחות מהזן הילדותי.
תעשה טובה, תשחרר. לך שחק עם מי שמוצא את תגובותיך משעשעות."

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

יאנג קולע מקרוב לחצי, יאניס לא נכנס לצבע לא מבין למה, יאנג רוצי עוד שלושה מ2 מטר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הבעיה של אטלנטה שזה סגנון לא מנצח כל הסטטים האלה ויאנג, האולם שלהם לדעתי זה הריק בליגה כדי שיתחילו למכור כרטיסים ב10-20 דולר למלא את האולם

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

4 מ4 של יאנג מ3 הוא קובר הכל

דדי
דדי
2 years ago

העומק מתחיל לאט לאט לחזןר מהפציעות גם אם קצת לאט מדי…
טהט היה השחקן שהכי ציפיתי שיפתיע העונה בסגל, נראה טוב למשחק ראשון.
ילד תותח.
הספרס במצב הכי גרוע בכל הליגה.
מינסוטה צריכים לעשות מאמץ להשיג את תאד יאנג, למרות שאולי יצטרכו לערב קבוצה שלישית כדי שזה יעבוד.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

מילווקי פתחה את העונה ברוורס איזה כדורסל רע.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

טוב אני רואה אני לבד פה נחזור שיהיו יוצר אנשים

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
2 years ago

אווירה טובה באוקייסי
דוראנט קיבל בוז מהקהל והגיב כצפוי עם 7 מהירות, ומצד שני שגא לא פראייר בכלל

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
2 years ago

משחק שלישי שדוראנט תופס את הכתף הימנית שלו, מקווה שאין כאן עניין

TRIP
TRIP
2 years ago

שני דברים בטוחים בעולם מוות וגרין עם טכנית

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
2 years ago

אני לא מבין למה נאש ממאן להקשיב לעצה הכי פשוטה – תדאג תמיד שהארדן או דוראנט יהיו על המגרש

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
2 years ago

ג'ו האריס יורד מדדה לחדר הלבשה אחרי שנפל לא טוב על הקרסול – מקווה שיהיה זמין למשחק מול הלוחמים

Warrior
Warrior
2 years ago

איזה יופי שקמינגה מקבל דקות

Warrior
Warrior
2 years ago

איזה יופי של התקפה של הווריורס פשוט תנועה יפה

Warrior
Warrior
2 years ago

קרי מתחמם

TRIP
TRIP
2 years ago

למה פלאמלי עדיין בשארלוט?

TRIP
TRIP
2 years ago

קרי השחקן היחיד שיכול לגרום למשחק חוץ להרגיש כמו בית.

Smiley
Editor
2 years ago

הווריורס עם אחוזי קוטג'

Warrior
Warrior
2 years ago

איזה משחק!!

Warrior
Warrior
2 years ago

איזה מהלך חכם של גרין

Smiley
Editor
2 years ago

איזו שטות של ההורנטס…

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

ואז רוזייר לוקח את הביניים

Warrior
Warrior
2 years ago

גולדן חירבנו בסוף

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אין הרבה מה ללמוד ממשחק מול יוסטון במהדורתה הנוכחית.
מה שכן יש אלו נק' אור,
לדוגמה מגי שנתן אחלה משחק עם דומיננטיות בצבע (שלטה ברב', הן בהגנה והן בהתקפה) ושיתוף פעולה נהדר עם כריס פול.
.
בוקר טוב!

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
2 years ago

הלוחמים מפסידים במשחק צמוד ולדעתי יחזרו לגודלם הטבעי אחרי לוח משחקים קל במיוחד. עדיין נראה שהם שהם מצוינים וידברו חזק השנה, כשגם היום בעוד ערב קליעה בינוני של קרי (24 נק ב-22 זריקות, 0 מ-4 בחמש דקות האחרונות) הם תחרותיים ויש להם קלעים נוספים טובים.
מחכה למשחק מול ברוקלין…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גוטן מורגן למאזינים
יוקיץ עושה קסמים גם היום
שירה זכה ורעננה, מלאת מיץ.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ועוד 2 לגאון.
בלי הגנה? מזה 2 בטוח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

שיתוף הפעולה בין הגאון לגורדון נפלא.
גורדון זה בידיוק האיש שיקח את המסירות לבקדור.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ילה, מתי מארי חוזר?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זהו, עשיתי גם את כל הגיבויים למה שעשיתי אתמול. יום שכנראה יתחיל במיקרוסקופיה, איזה כיף לראות הכל ממש מקרוב.
על הפרק, תולעים, צמחים עילאיים צפים של ישראל וכמובן אצות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

איזה יופי לראות את דוזייר משחק.
איך הבוט לא ראה איזה שחקן סבבה יש לו ביד למחליפים?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

עכשיו הוא הריץ את דנוור לכמעט 20 הפרש.
לא רואה את פורטלנד חוזרים מזה.
זה של דנוור בכיס והריצה הזו של PJ סגרה את העסק.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

עד כמה שדוראנט נותן עונה אדירה,
זו של יוקיץ', בינתיים (לטעמי), מרשימה מעט יותר.
לטעמי, יכולת ניהול המשחק המבריקה של יוקיץ' עושה את ההבדל (המזערי. דוראנט אדיר).

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

בהחלט, יוקיץ "לבד" עושה עבודה פנטסטית.
למה לבד? אין מארי ואין פורטר. אבל יש לו שם מספיק שחקנים להפוך אותם ליותר טובים ואארון גורדון ממש מתאים לכל הטריקים של הסרבי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין פורטר חחחח כאילו דוראנט הלך…כולה עוד שחקן משלים. מארי חסר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

יה אלה הדוזייר הזה, ראיתי שני אסיסטים מדהימים שלו ב 2 דקות.
הופך להיות כלי כלי.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

מחר מבחן אופי לסאנס –
משחק חוץ במינסוטה. אם אייטון היה משחק, המאצ' אפ מול טאונס היה פחות בעייתי.
אבל הוא עדיין פצוע,
והסאנס יהיו בחלק הלא נעים של באק-טו-באק של צמד משחקי חוץ עם טיסה משמעותית באמצע (מיוסטון למינסוטה). לא קל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחח מיני מבחן אופי 😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דוזייר על 12 נקודות ו 4 אסיסטים על 0 איבודים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סוף סוף טריי נתן משחק גדול….
דמיאן מתקרב לפילי 😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הגאון צריך ריבאונד אחד ואסיסט לטריפל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הקהל בדנוור מפסוט, הבולבול נכנס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה דמיאן תגיע למשרדי תגיד את המילים ו וואנט טו טייק מיי קולס טו פילי. בקונטנדרית השופטים גם יחזירו לך חלק מהשריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גולדן במאזן 4 2 מול בינוניות העונה. הפסדים לשארלוט וממפיס נצחונות על לייקרס שארלוט ובולס.
שיחזור הלוח הנורמלי ינגבו אותם

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הכנתי את הצנטריפוגה, שמתי על 40,000 סיבוב, רק בשבילך…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסוף העונה תהיה בצנטרפוגה עם מנוי עם גולדן יחד עם טנש חכה שיתחילו לשחק מול קבוצות נורמליות שלא נותנים קליר פאת ולא כל מיני יוסטונים למיניהם את יוסטון צריך להוציא מהטופס טוטו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ילה יצאתי, זו כבר שחיטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך צונסי יותר גרוע מסטוטס 😲

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גבייל מגיע עןשה 19 ו14 כמו אייטון ביום טוב 🤣

Smiley
Editor
2 years ago

Marc Stein
@TheSteinLine
The Hawks say De’Andre Hunter suffered a right wrist injury at Golden State that, after an MRI, will require surgery. Hunter is out at least eight weeks.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

חחחח גופה שחקן גמור גם נגר וגם כל עונה עובר ניתוח איפה עושים טרייד עם קראודר?

Smiley
Editor
2 years ago

K.C. Johnson
@KCJHoop
Billy Donovan said Coby White is cleared to make his season debut vs. the Lakers.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארוסו הזה פח זבל לא נורמלי הקליפרס כל הסמן עם דאבל טים על דרוזן וקארוסו רק מנגר הוא לא יודע מה לעשות עם כדור חוץ מלסמן תרגיל לעבור חצי ולמסור לדרוזן לידו על קשת ה3. קוריוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורגי בוי מנגב וסילי בילי ממשיך עם קארוסו חח אי אפשר להוציא את הסילי מהבילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו וקארוסו זה 2 זבל יאללה מקווה שוויט יחזור הוא יתן את הצאקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרוזן לא בהכרה אחלה שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורג ובלדסו מול דרוזן ולאבין 2 על 2. כל שאר השחקנים בקושי עם סל

Smiley
Editor
2 years ago

דרוזן פשוט מצויין

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  Smiley

דרוזן משחק (אולי) את הכדורסל הטוב בקריירה שלו. העניין שיש לידו את לאבין נראה שגורמת לו לשחק הרבה יותר משוחרר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

הייתי לוקח אותו על טוביאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

דרוזן אגב היה תותח בטורנטו אנשים שוכחים שהבחור בולר. הוא פשוט פחות טוב בפלייאוף היה עושה במכנסיים ממראה השיקצה

BoJack39
BoJack39
2 years ago

זאק לאבין זה השחקן שהכי קרוב לבראיינט שראיתי עד היום

הוא תמיד מזכיר לי אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  BoJack39

קובי בלי ההגנה והכדרור😎 וגם הגאמפ לא כמו שלו לא מספיק סקורר

BoJack39
BoJack39
2 years ago

ואופי הרצחני כמובן. אבל נותן את הוויבס שלו קצת רואים שהוא העריץ אותו בילדות אני זוכר עוד כשהוא הגיע לליגה הוא דיבר על זה פעם. אבל כן ברור ששנות אור מפרידים בינהם.